FANDOM

40px-Rozwidlenie
Artykuł dotyczy smoka, zobacz również zdjęcia danego smoka w jego galerii.

Zaduśny Zdech (ang. Smothering Smokebreath) - mały, nieczęsto spotykany smok, przedstawiciel Tajemniczej Klasy

Zaduśny Zdech

290px-Smotheringtransparent

200px-Smothering Smokebreath Titan

Bb

Informacje gatunkowe
Typ Wybiegu
Kamienny
Klasa
Mystery Icon
Tajemnicza Klasa
Znaczenie w grze
Koszt / Szukanie
200 monet / 30 minut
Odblokowanie
9 poziom
Rola
Zbieranie drewna i ryb
Opis i występowanie
Opis (ang)
"Wondering where you left your favorite axe? It might have been snatched by this sneaky Mystery Class metal hoarder (hidden in a cloud of smoke)"
Lokalizacja
Status
Pospolity
Nazwa (ang)
Smothering Smokebreath

Wybieg Edytuj

Wybieg Zaduśnego Zdecha to duża, okrągła, płaska kamienna płyta, wokół której znajduje się nieduży płot. Obok płyty jest postawiony dom.

Wygląd Edytuj

Smok ten jest nieduży, jednak w grze widocznie większy niż w serialu (większy od wikinga). Mego umaszczenie jest szare. Posiada długi ogon i dużą głowę. Para skrzydeł jest dość niewielka.

Tytan Edytuj

Gatunek wtedy bardzo zmienia swoje ubarwienie. Nie jest już szary - jego łuski są wtedy głównie w kolorze zielonawym, z szarymi i niebieskimi akcentami. Na skrzydłach posiada także niebieskie, rzadkie pręgi.

Bojowy Edytuj

W swojej bojowej wersji Zdech zyskuje zbroję, która jest głównie na pysku i skrzydłach.

Egzotyczny Edytuj

Smok także zmienia swój wygląd. Staje się beżowy, dodatkowo na całym ciele ma ciemnobrązowe pręgi. Końcówki skrzydeł są fioletowe. Zaduśny Zdech ma także czarne paski oczne.

Zbieranie Edytuj

Smok ten może zbierać i ryby, i drewno. Na poziome 80 w ciągu godziny (może zbierać jednak przez) zbierze 155,100 k ryb lub tyle samo drewna.

Występowanie Edytuj

Głównym siedliskiem tych smoków jest Krucze Urwisko (ang. Raven Point). Ich jaja można jednak naleźć także nad Wielkim Oceanem Wschodnim (ang. The Great West Ocean; nieoficjalne polskie tłumaczenie), Oceanem Wewnętrznym  (ang. The Inner Ocean) i na Urwiskiem Dzikich Smoków (ang. Wild Dragon Cliff).

Jajo Edytuj

Jajo Zaduśnego Zdecha jest okrągłe i ciemne, posiada liczne wypustki. Posiada niewielką szparę, przez którą widać fioletowe wnętrze.