FANDOM

40px-Rozwidlenie
Artykuł dotyczy smoka, zobacz również zdjęcia danego smoka w jego galerii.

Wandersmok - niezwykle rzadki smok oraz przedstawiciel klasy Uderzeniowej

Wandersmok

290px-Skrilltransparent

Skrill Titan

1425715 843244492373301 5309533166567401071 n.png

Skrill Egg

Informacje gatunkowe
Typ Wybiegu
Kamienno-drewniany
Klasa
Strike Iconrafdeerewq
Klasa Uderzeniowa
Znaczenie w grze
Koszt / Szukanie
1200 monet / 14 godzin
Odblokowanie
50 poziom
Rola
Zbieranie ryb
Opis i występowanie
Opis (ang)
"A jolt from the Strike Class, this Dragon is among the most feared Dragons. They can summon lightning to shoot electrical blasts. Quite a shock!"
Lokalizacja
Status
Rzadki
Nazwa (ang)
Skrill

Wybieg Edytuj

Wybieg Wandersmoka jest taki sam jak Przecinacza Burz. Jest tam ozdobne, kamienne podwyższenie, wokół niego jest drewniana płyta otaczająca kamień wzdłuż w zaokrągleniu. Do płyty prowadzi mała, drewniana drabinka, a na kamieniu wzdłuż biegnie płotek.

Baby Skrill

Zbieranie Edytuj

Wandersmok jest znakomitym zbieraczem ryb. Drewna natomiast wogóle nie zbiera. Nie wiadomo dlaczego. Może ma zbyt mało chwytne ręcę by zbierać drewno.

Wygląd Edytuj

Normalny Edytuj

Zwykły Wandersmok jest koloru szaro-czarno-fioletowego. Ma jedną parę bardzo silnych skrzydeł z dużymi kolcami. Ogon jest długi, a po plecach ciągnie się szereg ostrych kolców. Pysk jest bardzo długi i spłaszczony, na końcu głowy są małe kolce które tworzą rodzaj "korony". Ma kremowy brzuch.

Tytan Edytuj

Tytaniczny Wandersmok różni się tylko kolorem i w niewielkiej ilości kształtem. Jest koloru czarno-neonowego zielonego i niebieskiego. Nogi mają ostrzejsze szpony. Smok cały jest czarny, fragmenty jego ciała świecą na neonowe niebieskie i zielone odmiany. Środek pyska ma niebiesko-neonowy.

Bojowy Edytuj

Bojowy Wandersmok nie zmienia koloru ni kształtu. Ma jedynie zbroje bojową. Jego zbroja zakrywa mu głowę i plecy. Ma zbroję tylko tam.

Opis Edytuj

Angielski Polski
A jolt from the Strike Class, this Dragon is among the most feared Dragons. They can summon lightning to shoot electrical blasts. Quite a shock! Przedstawiciel klasy uderzeniowej, ten smok należy do najgroźniejszych gatunków smoków. Potrafi przyciągać pioruny i strzelać wyładowaniami elektrycznymi. Szok!

Występowanie Edytuj

Siedliskiem Wandersmoków jest Rafa Szkodników (1 dzień), ale jaja można znaleźć też na:

Jest smokiem rzadko spotykanym, jest o wiele rzadszy niż niektóre rzadkie smoki (np. Drzewokos)

600px-Wrecker's Reef

Etapy Dojrzewania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Dawniej smok do odblokowania na ostatnim poziomie
  • Wyjątkowym przedstawicielem tego gatunku jest Wandersmok Dagura
  • Jedyny smok ziejący piorunami
  • Poszukiwania trwa pełną dobę