FANDOM

40px-Rozwidlenie
Artykuł dotyczy smoka, zobacz również zdjęcia danego smoka w jego galerii.

Oceanzap

290px-Seashockertransparent

Seashocker Titan

EggSeashocker

Informacje gatunkowe
Typ Wybiegu
Wodny
Klasa
Tidal Icon
Wodna Klasa
Znaczenie w grze
Koszt / Szukanie
1500 monet / 16 godzin
Odblokowanie
52 poziom
Rola
Zbieranie drewna i ryb
Opis i występowanie
Opis (ang)
A deep diver of the Tidal Class that travels in large groups (or pods). It emits underwater sonar to stealthily detect unsuspecting prey... or overboard Vikings!
Lokalizacja
Status
Rzadki
Nazwa (ang)
Seashocker

Raziprąd - rzadki smok morski, zamieszkujący głębiny oceanu

Wybieg Edytuj

Wybieg Raziprąda jest identyczny co Wrzeńca czy Falistego Szybowca . Jest to drewniany basen pełen wody. Sama konstrukcja jest z drewna, wokół są kamienie, a obok konstrukcji stoi mały domek.

WybiegOceankaXD

Wybieg małego Oceanzapa

Zbieranie Edytuj

Raziprąd to idealny zbierak ryb i słaby zbierak drewna. Zbiera aż 2 020 000 kilogramów ryb w ciągu jednej godziny. Drewna zbiera tylko 252 000 kilogramów w godzinę. Preferowanym środowiskiem Raziprądów są morza i oceany i prawdopodobnie dlatego lepiej zbiera ryby wśród wód.

Wygląd Edytuj

Normalny Edytuj

Zwykły Raziprąd ma różne odcienie niebieskiego i czerni. Ma parę rozłożystych, płaskich i gładkich skrzydeł, którymi łatwo porusza się w wodzie. Ma ostre, poszarpane płetwy i ciąg kolców od grzbietu do końca ogona. Nie posiada nóg. Posiada dwie głowy o rekinopodobnym wyglądzie. Ma ostre zęby i zielone neonowe oczy. Na końcu ogona Raziprąd posiada wielką poszarpaną płetwę.

Tytan Edytuj

Tytaniczny Raziprąd niezbyt różni się od swojej normalnej wersji. Jest koloru żółto-fioletowo-niebieskiego. Ma ostrzej zakończone płetwy na ogonie i na brzuchu oraz ma ostrzejszą i bardziej okolczoną głowę. Reszta nie ulega zmianie.

Jajo Edytuj

Jajo Raziprąda jest koloru ciemnoniebieskiego z jaśniejszymi niebieskimi kropkami. Kształt przypomina stożek, jest zaokrąglone na dole i szpiczasto zakończone na górze.

Opis Edytuj

Angielski Polski
A deep diver of the Tidal Class that travels in large groups (or pods). It emits underwater sonar to stealthily detect unsuspecting prey... or overboard Vikings! Nurek Klasy Wodnej, który podróżuje w dużych grupach (lub samotnie). Emituje podwodny sonar do wykrywania niczego nie spodziewającej się ofiary ukradkiem...lub wyrzucić za burtę wikingów!

Występowanie Edytuj

Głównym siedliskiem Raziprądów jest Zatoka Podziału Krwi (1 doba i 12 godzin), ale jaja znajdziesz też:

Bloodspilt Bay

Zatoka Podziału Krwi - siedlisko Oceanzapów

Jest smokiem rzadkim i jest dość rzadko spotykany.

Etapy Dojrzewania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wyjątkowym smokiem z tego gatunku jest Oceanzap Valki.
  • Nie potrafi latać, tylko szybować