FANDOM

Pustynny Upiór (ang. Desert Wraith - nieoficjalne polskie tłumaczenie) - krewniak Piaskowego Upiora, pojawia się tylko w grze.

Pustynny Upiór
185px-S (1)
Typ wybiegu Wodny
Klasa Wodna Klasa
Zbieranie (lv 60) 140k/h - ryby

140k/h - drewno

Koszt / Szukanie 8500 monet/4 godziny
Odblokowanie Weekendowe poszukiwanie
Rola Zbieranie drewna i ryb
Opis (ang) "A near cousin to the Sand Wraith that likely migrated to the desert centuries ago in search for food... and Dragon courtship! How romantic!"
Lokalizacja Ziemie Parszywego Oprycha
Status Limitowany
Nazwa (ang) Desert Wraith

Wybieg Edytuj

Smok ten, w przeciwieństwie do innych smoków z Wodnej Klasy nie posiada wybiegu wypełnianego wodą, lecz kamienną, wysoką podstawę z drewnianym pomostem.

Wygląd Edytuj

Smok ten swoją anatomią jest bardzo podobny do Nocnej Furii. Do swojego kuzyna - Sand Wraitha - różni się jedynie ubarwieniem. Jest jasnobrązowy. Na skrzydłach posiada ciemne, długie pasy. Ma płaski pysk, ze skrzydeł wystają ostre kolce. Ogon jest charakterystycznie zakończony.

Tytan Edytuj

Smok nie zmienia wtedy swojego wyglądu.

Bojowy Edytuj

Pustynny Upiór nie zmienia swojego wyglądu w przeciwieństwie do swojego kuzyna, Sand Wraitha.

Zbieranie Edytuj

Smok za poziome 80 może zebrać 620,400 sztuk ryb lub tyle samo drewna w ciągu jednej godziny. Może jednak robić to przez aż 23 godziny i 10 minut.

Występowanie Edytuj

Pustynny Upiór był dostępny na razie tylko podczas jednej ze specjalnych ofert po aktualizacji, która miała miejsce w dniach 19 - 22 wrzesnia 2014 roku. Jego jajo można było wtedy znaleźć na Ziemiach Parszywego Oprycha (ang. Uglythug Lands; nieoficjalne polskie tłumaczenie).