FANDOM

40px-Rozwidlenie
Artykuł dotyczy smoka, zobacz również zdjęcia danego smoka w jego galerii.

Przecinacz Burz (ang. Stormcutter) - rzadki smok, przedstawiciel Klasy Ostrej

Przecinacz Burz

Stormcutter-RoB

Stormcutter Titan

Stormcutter Egg 02

Informacje gatunkowe
Typ Wybiegu
Drewniany
Klasa
Sharp Icon
Ostra Klasa
Znaczenie w grze
Zbieranie (lv 80)
Fish

0k/h

Wood
542k/h
Koszt / Szukanie
1200 monet / 14 godzin
Odblokowanie
49 poziom
Rola
Zbieranie drewna
Opis i występowanie
Opis (ang)
"The four-winged Sharp Class flyer can turn its head so far around, it can see behind it. You can never sneak up on a Stormcutter!"
Lokalizacja
Status
Rzadki
Nazwa (ang)
Stormcutter

Wybieg Edytuj

Wybieg Przecinacza Burz jest bardzo  specyficzny. Jest to drewniana płyta, przy której jest mała drabinka. Pod tą płytą, znajduje się wysunięta do przodu drewniana łódź z dodatkami. A z tyłu wystaje druga strona tej samej łodzi. Całą płytę trzymają drewniane podpory.

Capture-20140921-230110

Wybieg Przecinacza Burz

Zbieranie Edytuj

Przecinacz Burz to czteroskrzydły zbieracz drewna. Nie zbiera ryb, możliwe dlatego że ciężko poruszać się po wodą z dwiema parami skrzydeł. Kiedy osiągnie poziom 60 zbiera 542 000 kilogramów drewna w ciągu jednej godziny.

Wygląd Edytuj

Nomalny Edytuj

Zwykły Przecinacz Burz jest koloru różnych odcieni fioletu. Ma dwie pary skrzydeł, które przy locie ukłądają się w kształt litery "X". Sama budowa Przecinacza Burz przypomina budowę Nocnej Furii. Ma kolce na grzbiecie, ogon z końcówką przypominającą liść. Ma dwie silne łapy i sowiopodobny pysk.

Tytan Edytuj

Tytaniczny Przecinacz Burz ma odcienie czerwieni, ciemnego i jasnego brązu oraz szarości. Wygląd i budowa ciała nie zmienia się za bardzo, jedynie można zaobserwować bardziej rozłożysty ogon oraz trochę większe kolce na głowie.

Jajo Edytuj

Jajo tego smoka jest koloru fioletowego, jego skorupka ma wygląd i teksturę łusek, przez nie biegnie grubszy fioletowy pas.

Opis Edytuj

Angielski Polski
The four-winged Sharp Class flyer can turn its head so far around, it can see behind it. You can never sneak up on a Stormcutter! Czteroskrzydły lotnik klasy ostrej potrafi obrócić swoją głowę tak, by widzieć za sobą. Nigdy nie zakradniesz się na Przecinacza Burz!

Występowanie Edytuj

Głównym siedliskiem Przecinaczy Burz jest Wyspa Nocy (14 godzin) jednak również występuje:

Stormcutter to smok o statusie rzadkim, ten smok jest bardzo rzado spotykany, dlatego tylko jeden smok z tego gatunku jest poznany.

Isle of Night 01

Wyspa Nocy - siedlisko Przecinaczy Burz

 Etapy Dojrzewania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jedynym Przecinaczym Burz wprowadzonym do gry jest Chmuroskok
  • Przecinacz Burz ma bardzo nietypowy wybieg, tak jak Zmiennoskrzydły
  • Wyspa Nocy czyli siedlisko Przecinaczy Burz. według serialu to rzekome siedlisko Nocnych Furii