FANDOM

40px-Rozwidlenie
Artykuł dotyczy smoka, zobacz również zdjęcia danego smoka w jego galerii.

Marazmor - rzadki smok, pojawiający się na Berk co 10 lat

Marazmor

Flightmare-RoB

Flightmare Titan

Flightmare egg

Informacje gatunkowe
Typ Wybiegu
Drewniany
Klasa
Mystery Icon
Tajemnicza Klasa
Znaczenie w grze
Koszt / Szukanie
750 monet / 6 godzin
Odblokowanie
34 poziom
Rola
Zbieranie drewna i ryb
Opis i występowanie
Opis (ang)
"Instead of shooting fire, this Dragon from the Mystery Class emits a toxic mist that paralyzes its foes. Talk about being scared stiff!"
Lokalizacja
Status
Nieczęsty
Nazwa (ang)
Flightmare

Wybieg Edytuj

Wybieg Marazmora jest w szczególności drewniany oraz posiada metalowe elementy. Miejsce gdzie się porusza to duża drewniana płyta, gdzie po bokach są bale zakończone metalowymi końcami. Belki te podtrzymują posągi wikingów koloru beżowego. Pod tą drewnianą płytą jest otwór, gdzie można wejść. Dookoła leżą czaszki i kości innych smoków. Na płycie są powieszone tarcze, a obok stoi beczka z włóczniami.

MarazmoreditbyBelchie

Wybieg Marazmora

Zbieranie Edytuj

Marazmor jest znakomitym zbieraczem ryb, potrafi również zbierać drewno, tyle że w mniejszych ilościach. Zapewne łatwiej mu transportować ryby w pysku, niż swoimi krótkimi łapkami transportować większą ilość drewna. Zbiera 454 000 ryb w ciągu godziny i 252 000 drewna w tym samym czasie.

Wygląd Edytuj

Normalny Edytuj

Zwykły Marazmor jest koloru neonowo-niebieskiego i ponadto jego skóra świeci się tym odcieniem. Na skrzydłach ma długie i rozwiane poszarpane skrzydła. Ma krótkie oraz zwinne łapki, długi ogon i nieostre kolce na plecach. Jego głowa jest masywnie zbudowana, a oczy są koloru białego.

Tytan Edytuj

Tytaniczny Marazmor najmocniej różni się kolorem. Jego kolor to niebieski i fioletowy fluoresencyjny neon w białe kropki. Ma niebieskie oczy i zęby. Na ogonie kolce ma i na zewnętrznej i wewnętrznej części. Posiada również kolce na podbródku i na głowie.

Jajo Edytuj

Jajo Marazmora ma chropowatą i nierówną skorupkę. Jest koloru fluorescencyjnego niebieskiego i świeci, a wokół unoszą się małe świecące iskierki.

Opis Edytuj

Angielski Polski
Instead of fire, this Dragon from the Mystery Class emits a toxic mist that paralyzes its foes. Talk about being scared stiff! Zamiast ognia ten smok z Klasy Tajemniczej wydziela toksyczną mgłę, która paraliżuje jego wrogów. Można powiedzieć że są sztywni ze strachu!

Występowanie Edytuj

Głównym siedliskiem Marazmorów są Drżące Brzegi (16 godzin), ale występują też:

Jest smokiem nieczęstym, widywanym raz na 10 lat.

600px-Shivering Shores

Drżące Brzegi - siedlisko Marazmorów

Etapy Dojrzewania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jedynym Marazmorem wprowadzonym do gry jest Zmora Hoffersona
  • Prawdopodobnie jedyny smok z czaszkami na wybiegu
  • Jeden z dwóch świecących smoków, pierwszym jest Ognioglista