FANDOM

Gruff (brak polskiego tłumaczenia) - smok z gatunku Koślawy Mruk, mieszkał w Smoczym Sanktuarium póki nie wygrano wojny z Drago i tak jak wszystkie smoki zamieszkał na Berk. Gruff jest ślepy ponieważ wpadł we wnyki.

Gruff
Gruff
Gatunek Koślawy Mruk
Klasa Ognista Klasa
Zbieranie (lv 60) 159k/h - ryby

127k/h - drewno

Koszt / Szukanie 1200 monet/3 godziny
Odblokowanie Limitowane Poszukiwanie
Rola Zbieranie drewna i ryb
Opis (ang) "Rescued by Valka, this poor Hobblegrunt was blinded by a trapper's tree snare, but this intelligent creature can still be trained to find its way around Berk!"
Lokalizacja Drżąca Pieczara
Status Wyjątkowy;Limitowany
Nazwa (ang) Gruff

Wybieg Edytuj

Smok mieszka na takim samym wybiegu jak przeciętny przedstawiciel swojego gatunku (Koślawy Mruk). Jest to płaska, duża i okrągła płyta kamienna otoczona niewielkim, drewnianym płotem. Obok niej stoi mały domek.

Wygląd Edytuj

Gruff w grze wygląda niemal tak samo, jak zwykły Koślawy Mruk. Posiada jednak inne ubarwienie. Dominuje w nim kolor filetowy. Na grzbiecie, skrzydłach i ogonie posiada liczne, błękitne plamki. Jedynie głowa, wachlarz i nogi są koloru zielonożółtego. Wygląda także na to, że w grze, tak samo jak w filmie, nie posiada źrenic ze względu na to, że jest ślepy.

W filmie Jak Wytresować Smoka 2 Gruff potrafi zmieniać kolor. W grze ta zdolność nie jest ukazana.

Tytan Edytuj

Smok nie zmienia swojego wyglądu.

Bojowy Edytuj

Gruff nie posiada swojej bojowej wersji.

Zbieranie Edytuj

Gruff może zbierać i ryby, i drewno. na poziomie 80 przyniesie 705,000 sztuk ryb i 564,000 sztuk drewna w ciągu jednej godziny. Może jednak szukać (na 80 lv) przez 18 godzin i 25 minut.

Występowanie Edytuj

Gruffa można było znaleźć jak na razie tylko podczas specjalne oferty. Jego jajo można było zdobyć wysyłając Szczerbatka do Drżącej Pieczary (ang. Quaking Cavern; nieoficjalne polskie tłumaczenie), gdzie spotyka się także Zaduśne Zdechy.Szczerbatek